    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 28 Aug 2023 03:18:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Płacenie za granicą.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 11:56:40 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    biedronkowaa bo jak coś niby tańsze było to pod warunkiem że zrobisz zakupów za np 40
    zł.
    > Przykład z soboty
    > Jestem w Lidlu patrzę deska do sracza wolnoopadająca 50 zł
    > Biorę podchodzę do kasy a tam naliczają 70 zł.
    > Pytam dlaczego-pani odpowiada że aby była cena 50 zł to muszę mieć aplikację i
    aktywny kupon (i nie więcej jak trzy deski na jeden kupon mogę kupić)
    > Idiotyzm do kwadratu- deski do sracza na kupony.
    > Ale trudno zapłaciłem te 70zl bo za 20 zł nie będę się bawił w aktywowanie jakiś
    aplikacji i klikanie kuponów

    Ale czy biedronek i lidel to banki?
    Tym bardziej, że w tych sklepach to już nawet "karty" przestają wystarczać, teraz
    trza mieć
    apkę, a poza tym to np. banany po 3zł, ale jak robisz zakupy za min. 250zł.
    Jeszcze rozumiem akcję, jak np. w zeszył poniedziałek dostałem voucher na 15zł,
    robiąc zakupy raptem za niecałe 10zł (dwie cole 1l w promo) - ale warunek, że do
    wykorzystania
    przez 3 najbliższe dni i tylko przy zakupach ponad 150zł.
    Teraz to apka w ogóle rządzi - za rozwiązanie kwizu w apce dostajesz dodatkową
    naklejkę ;>
    Można szybciej nazbierać na "Parówkę Patrycję".
    Najlepszy i tak jest "Chleb Heniek". Nie wiedzą, że jest staropolskie imię
    Chryzostom?

    No, a jakbyś miał np. kartę kredytową z francuza w promocji, to, w zależności od
    punktu widzenia,
    miałbyś tą deskę za 66,50zł - albo nawet za 20zł.
    Za nic, totalnie za nic, bo wyrobienie kredytówki we francuzie idzie (czasami, ale
    jazdy
    to były tylko z platyną - a i to dlatego, że chciałem przez net, zamiast jak porządny
    człowiek iść do oddziału i być obsłużonym bez kolejki ;) jak po maśle.
    Żadnych kłopotów typu citkowego.
    I za darmo bez warunków.

    A np. jak jesteś "select" w santanderze to panie dzwonią i tak bardzo chcą ci zrobić
    dobrze,
    że można dostać coś, czego nawet by sobie człowiek nie wyobraził - np. ostatnio
    narzekałem,
    że trochę mi kłopotu sprawia 10 transakcji visą platinum, szczególnie w wakacje,
    a zwolnienie z opłat na 12 miesięcy to nic nie da, bo potem za rok zapomnę, że się
    to zwolnienie skończyło i trzeba będzie odkręcać - to pani mi znalazła takie, że
    zwolni
    mi z opłat na 12 miesięcy, w których nie wyrobię warunków - a jeśli w danym miesiącu
    wyrobię,
    to nie odejmie się od tych 12 miesięcy.

    No i pacz pan - cuda niewidy.
    A nie chciałem robić gróźb, że tą kartę zamknę, bo nie chciałem - assistance (wizyta
    domowa
    lekarza i/lub hydraulika - niekoniecznie razem ;) się przydaje.
    Tak jak kiedyś chciałem wyłudzić stówę od citka - ale nie miałem przekonania, żeby w
    razie czego
    poświęcić darmową platynę, więc miła pani mnie przekonała, żebym nie zamykał, bez
    dawania promocji.
    Ale szkoda, że ostatnio nie nagrałem żony w rozmowie z citkiem o zamykaniu karty -
    moja szkoła,
    "nie mam czasu, albo będą jakieś zwroty albo zamykam" - i bach, kolejna stówka.
    A nie wierzyłem, że się uda, albo że będzie najwyżej 50zł, jak poprzednio.

    PS.: Pasuje ci ta deska do kibla?
    Mi się wolnoopadająca stała szybkoopadającą - ale kibel podtynkowy,
    a w tych muszle w innym kształcie (w małym WC mam kompakt - ale bardzo
    rzadko używany, więc deska nadal wolnoopadająca) - może u mnie nie taka
    hardcoreo'wa jak u mamy (tamta to w ogóle ma obwiednię prostokąta, no i obecnie jest
    wolno- albo szybkoopadająca w zależności od własnego humoru), ale na pewno nie jest
    "standardowa".