  • Data: 2009-09-05 07:23:49
    Temat: Re: Płatność kartą "na podpis"
    Od: "nszoczi" <nszoczi1_wytnij_@_wytnij_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kasjerka ma dyplom grafologa? Ja nie potrafię złożyć dwóch identycznych
    > podpisów, w zasadzie zawsze można by się uczepić że wygląda inaczej...

    W przypadku wątpliwości - kasjerka może Cię poprosić o dowód osobisty albo
    wręcz zatrzymać kartę

    > Dorośnięcie do karty kredytowej to zrozumienie jak ona działa, w
    > szczególności
    > też jak działają ubezpieczenia i mechanizm reklamacji. Kasjerka nie
    > zwaracjąc
    > uwagi na podpis szkodzi tylko swojemu sklepowi.

    A może ktoś mi odpowie dlaczego ja mam tracić czas na reklamowanie
    transakcji? Dlaczego mam czekać ewentualnie na zwrot skradzionych z karty
    pieniędzy?
    Tego wszystkiego można uniknąć w momencie sprawdzania podpisu... Zresztą dla
    Was widac mało wiedzących jak działa terminal. Kasjerka przed wydrukowaniem
    drugiego slipa ma pytanie "Czy podpis na karcie zgadza się?" Jeśli taka Pani
    drukuje "z góry" potwierdzenie to ma problem w przypadku złośliwego klienta
    bądź w przypadku, kiedy kartą posługuje się złodziej.
    Tak czy siak powtarzam moje pytanie- Dlaczego ja mam ryzykować stratę czasu
    na reklamowanie transakcji? I dlaczego mam dawac zielone światło na
    ewntualną kradzież...???