  • Data: 2020-12-16 13:15:40
    Temat: Re: Płatność kartą w sieci - ponowne pobranie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Dec 2020 12:04:44 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Każdą kartą da się w pewnych okolicznościach zapłacić więcej niż
    > saldo/limit kredytowy. I to mówię o faktycznym zapłaceniu, a nie
    > blokadzie.

    Ja nie rozumiem tego rozdziału między blokadą a zapłaceniem. Dlaczego
    drugie nie jest pod warunkiem pierwszego?

    > Natomiast w sytuacji "poszło obciążenie, nie zdjęto blokady"
    > normalny
    > bank (tylko gdzie go znaleźć) zdejmie blokadę natychmiast po
    > poinformowaniu, bez czekania aż "samo wygaśnie".

    Z kontekstu rozmowy na infolinii zrozumiałem, że blokady zdejmuje
    operator płatności a nie bank.
    Jak bank może powiązać blokadę z tą drugą płatnością skoro blokada i
    płatność funkcjonują niezależnie?

    --
    Marek