  • Data: 2011-09-21 19:45:39
    Temat: Re: Podobno jutro Grecja ma zbankrutować....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 21:30:23 +0200, totus napisał(a):

    > Ja miałaby wyglądać realizacja władzy w oparciu o posiadane obligacje rządu
    > greckiego. Podkręć jasność.

    Zresztą posiadanie władzy, to nie tylko rządzenie przez obcych, to
    przychylnośc rządu greckiego dla biznesu, armii itp. profity. Cała Europa
    śmieje się z wyczynów Silvia, a dlaczego mimo wszystko utrzymuje się on u
    władzy? Bo jest przychylny paru bogatym Szwajcarom, Niemcom i Arabom.
    Światem kręcą jednostki a nie masy. To taka moja teoria spiskowa ;)