  • Data: 2011-09-21 20:54:06
    Temat: Re: Podobno jutro Grecja ma zbankrutować....
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j5di1l$q6j$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie pytaj mnie o takie rzeczy. Nic bym nie zrobił. Zostawiłbym sprawy
    > własnemu biegowi. Głupi muszą upaść. Na pewno nie drukowałbym pieniędzy bo
    > to psuje gospodarkę. Nie dopłacałbym ani euro do Grecji. Deficytowy
    > interes
    > się zamyka bo dopłacanie do niego to marnowanie surowców i wysiłku
    > ludzkiego.

    Oczywiście, zgadzam się :), ale sprawa na poziomie Tricheta nie jest juz tak
    prosta.

    Dla niego pole gry jest takie jakie jest a europa ma problem.
    Tu nie chodzi o receptę a'la kowalski ( z całym szacunkiem).
    Za późno na "nic nie robienie". W naszych dysputach możemy pozwolic
    "rynkowi" rozwiązać problem w symulacji, ale obawiam sie że konsekwencje
    takiego free flow w realu mogłyby być dramatyczne.
    Ok. Chyba dotkneliśmy sedna.

    Pozdrawiam.
    george