  • Data: 2012-02-28 09:19:48
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > Ojej, ojej, jak pięknie! Napisz jeszcze więcej o tym raju, mój ty
    > wcale nie naiwny kolego. Brzmi równie przekonująco, co najsłodsze
    > kawałki Dzieł Lenina.

    Widzę Kolego, że nie łapiesz tej prostej zależności, więc służę
    pomocą. Biurokrata lub człowiek w jakiś sposób uprzywilejowany
    dostaje kasę ze skarbu państwa. Aby ją otrzymał państwo podnosi
    podatki przedsiębiorcom. Ponieważ wszystkie podatki są finalnie
    przerzucalne, więc przedsiębiorca podnosi ceny produktów.
    W sklepach jest wtedy drożej. Domyślam się, że przyswojenie sobie
    tej ścieżki logicznej stanowi dla Ciebie nie lada wyzwanie, ale
    próbuj i nie załamuj się! Proponuję Ci także sięgnąć do encyklopedii
    skąd mógłbyś się dowiedzieć, że Lenin nie był liberałem.

    > Tak? Publiczna edukacja, ochrona zdrowia, czy choćby wodociągi -
    > nigdy, ani razu nie skorzystałeś? OK, mogę uwierzyć w przypadku
    > edukacji.

    Mój kontakt z publiczną służbą zdrowia jest żaden ( poza tym, że wielu
    moich kolegów to lekarze ). Kilkanaście lat temu mój syn miał operację,
    za którą zapłaciłem.
    Odebrałem edukację publiczną, za którą oczywiście zapłacili podatnicy.
    Jeśli jednak zsumuję wszystkie podatki, które w życiu zapłaciłem, to
    przewyższają one setki razy koszt mojego wykształcenia. Gdy pomyślę
    ilu biurokratów utrzymało się dzięki mojej pracy ...
    Jeśli chodzi o wodociągi, to sugerujesz, że zalegam z opłatami ?!
    Będę musiał sprawdzić.

    Myślę, szanowny Kolego, że masz kompleksy. Po pierwsze świadczy o tym
    wyrażone politowanie na temat mojego wykształcenia. Rzeczywiście
    nie jestem jakoś szczególnie ekstra wykształcony ( mgr inżynier po
    politechnice ). Ty prawdopodobnie poszedłeś dalej ( może dr hab. ? ),
    ale sam fakt, że do tego nawiązujesz świadczy o kompleksach.
    Ludzie bardzo często ułomność intelektualną starają się przykryć
    erudycją. Po drugie na tym forum chowasz się za krótkimi wstawkami
    - kpinami z liberałów. Nigdy nie napisałeś wprost jakie masz podlądy
    polityczne, jak IYO powinny zostać ułożone relacje między państwem
    a obywatelem (aby "było dobrze"), jakie naturalne mechanizmy za tym
    stoją itd. Nigdy też nie napisałeś kto jest Twoim idolem i dlaczego
    Stalin. Starasz się nie wypowiadać na temat swojego światopoglądu bo po
    prostu boisz się, że kilku kolegów z tej listy mogłoby Cię ośmieszyć.

    pozdr.
    sys29