  • Data: 2009-05-20 18:14:07
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Widze , ze masz dlugie lapki i lubisz zamykac usta swoim przeciwnikom
    w sposob ktory z demokracja nie ma nic wspolnego. Moja odpowiedz nie
    ukazala sie na grupie usenetowej gdzie post wyslalem z konta
    zalozonego na portalu nalezacym do GW. Na szczescie mam konto zalozone
    rowniez na google, wiec wysylam
    moj post drugi raz.
    Dostarczyles mi w ten sposob kolejnego dowodu, kim jestes.