  • Data: 2010-06-03 13:35:12
    Temat: Re: Pojeby na grupie
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mimo wszystko, tylko tutaj tego syfu jest wiecej niz dyskusji na temat
    > grupy :|

    Proponuję dać sobie spokój, bo to i tak nic nie da. Nauczyłem się tego chodząc
    na długie spacery, w miejscach sielskich ale niestety obarczonych kundlami.
    Idzie sobie człek spokojnie a tu co rusz za płota jakiś wyskakuje i ujada, że aż
    uszy puchną, całą przyjemność spaceru psując. Różnych sposobów się imałem aby to
    tałatajstwo uciszyć. Nic nie pomogło. Już miałem zrezygnować, ale z biegiem
    czasu nie dość, że przestałem na to zwracać uwagę, to i te "bydlęta" jakby
    zauważyły moje ignorowanie i ucichły. Od czasu do czasu jeszcze jakiś szczeknie,
    ale to bardziej na powitanie niż wściekłe ujadanie. Dla tych co nieco później z
    drzew zeszli też trzeba mieć trochę wyrozumiałości, a zapewne sami umilkną.