eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - cyrk
    Date: Fri, 7 Aug 2009 13:21:58 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <1...@k...kojer>
    References: <s...@t...ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs35927.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249644123 1401 91.94.12.113 (7 Aug 2009 11:22:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Aug 2009 11:22:03 +0000 (UTC)
    X-User: kojer666
    X-Antivirus: avast! (VPS 090806-1, 2009-08-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496780
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    > pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    > że "już się mieli kontaktować". Umówili kuriera - ten nie dotarł. Jak po
    > paru dniach zadzwoniłem, okazało się że żadego kuriera miało nie być :) Nic
    > to, umówili kolejnego. Ten znowu zaginął w akcji a polbank go wymazał ze
    > swej pamięci... Na szczęście trzeci dotarł.
    > Potem czekałem na dalszy ruch ze strony Polbanku... czekałem i czekałem...
    > Zadzwoniłem dowiedzieć się co się dzieje - "tak, wszystko w porządku,
    > wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    > bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    > zamiast "Prestiżowej" :)

    Pierwszy bład jaki zrobiłeś to to, ze nie złożyłeś wniosku w oddziale. Jak
    składasz w oddziale to danemu pracownikowi zalezy na prowizji i dzwoni i
    pilnuje (przy okazji pozdrawiam oddział na Świdnickiej w Wrocławiu :))

    > Zadzwoniłem na infolinię, nie wiedzieli co zrobić, w końcu złożyłem
    > reklamację. Pewnie za miesiąc się zreflektują i zaczną reagować... :)

    Albo i nie ;).

    > P.S. Jak uruchomić dostęp do bankowości internetowej gdy ma się tylko kartę?
    > Zapomniałem o to zapytać, a już nie mam siły do nich dzwonić...

    Niestety, wizyta w oddziale :).

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1