eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Data: 2009-08-27 20:55:18
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
    > Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    > pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało

    [...]

    > wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    > bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    > zamiast "Prestiżowej" :)

    No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
    reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/

    Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1