eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Data: 2009-08-27 21:40:19
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
    > Jacek Osiecki pisze:
    >> Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
    >>> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    >>> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    >> [...]
    >>> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    >>> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    >>> zamiast "Prestiżowej" :)
    >> No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
    >> reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
    > Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.

    Gdybym wiedział że zamawianie karty przez telefon będzie taką udręką to tak
    bym pewnie zrobił, zwłaszcza że w końcu i tak musiałem przejść się do
    oddziału by przy pracowniku banku zrobić wydruk potwierdzenia przelewu za
    PIT :) Cóż, teraz mogę tylko czekać...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1