eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Data: 2009-08-27 21:14:17
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek Osiecki pisze:
    > Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
    >> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    >> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    >
    > [...]
    >
    >> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    >> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    >> zamiast "Prestiżowej" :)
    >
    > No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
    > reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
    >
    > Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...

    Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1