eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - cyrk
    Date: Fri, 28 Aug 2009 08:59:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <ubwpkh0n8uiq$.dlg@kojer.kojer>
    References: <s...@t...ceti.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <h76i83$g3i$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.76.147.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1251442784 28943 213.76.147.10 (28 Aug 2009 06:59:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Aug 2009 06:59:44 +0000 (UTC)
    X-User: kojer666
    X-Antivirus: avast! (VPS 090826-0, 2009-08-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:499658
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):

    >>> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    >>> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    >> [...]
    >>> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    >>> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    >>> zamiast "Prestiżowej" :)
    >> No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
    >> reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
    >> Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...
    > Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.

    Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
    można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
    wniosek. U mnie załatwienie drugiej (by załapać się na promocję) trwało
    jakieś 15 minut w oddziale + 1,5 tygodnia czekania na kartę. Teraz tylko
    spłacę starą i też sobie ją wymienie na nową.

    PS. Za to w systemie nie zmieniało mi się "saldo bieżace" na nowej karcie,
    ciągle było -0PLN :), napisałem przedwczoraj do nich w tej sprawie i
    dzisiaj już saldo poprawne. Niestety na pytanie czy można wyłaczyć te
    cholerne zasady bezpieczeństwa przy logowaniu nie odpowiedzieli.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1