    From: loczek <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank-raty w karcie
    Date: Tue, 08 Jul 2008 21:38:19 +0200

    W dniu 2008-07-08 20:12 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Wyciagi nie sa wiarygodne np. jesli chodzi o dostepny limit - pokazuja
    > tylko pomniejszenie o kwote biezacych w danym miesiacu rat i zakupow,
    > mimo, ze naprawde limit jest pomniejszony jeszcze o reszte kwoty
    > pozostala do splaty ratalnej.

    Mo że podpowiesz mi coś przy okazji.
    Termin spłaty karty jest na 15-go, kwota zadłużenia na karcie 400 zł.
    Przyszedł wyciąg z Pobanku:Zapłać chociaż 30 zł w terminie do 15-go lipca.
    Jak termin spłaty karty przypada na 15-go, a zapłacę w terminie narazie
    tylko te 30 zł to co dalej będzie? Co mnie czeka?

    Druga sprawa:
    Pisałeś kiedyś, że Polbank wprowadził Ubezpieczenie do Kredytu
    Bezpiecznego. Poszłam do Oddziału Polbanku wypełnić druczek, że nie chce
    tego ubezpieczenia, to mi tam powiedzieli, że nie mają jeszcze
    wytycznych i druczków.
    Wczoraj dowiedziałam się, że to ubezpieczenie ma wejść dopiero w połowie
    lipca.
    Może Ty wiesz coś więcej i podpowiesz?

    Ewa