eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 14:25:02
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 7 Mar, 09:50, "Kris" <k...@w...pl> wrote:


    > A poniosle z tego powdu jak strate, ktos co przed Tob zatai , kto
    > zmusi Ciebie do zakup w w Lidlu?

    Strate mozna placic:
    Przypadek 1: Starta czasu - bo zrobilem male zakupy, ale nie moglem za
    nie zaplacic - zostawilem wszystko przy kasie.
    Przypadek 2: Platnosc gotowka - trace okres GP przy platnosci KK.

    > Przeciez tam jasno i wyraznie i i od dawien dawna jest informacja jakie
    > p atno ci akceptuja a jakie nie.

    Nie jest wyraznie oznaczone - info o limicie jest dopiero przy kasach.
    Na drzwiach wejsciowych do sklepu jest tylko info o tym, ze mozna
    placic karta - nie ma slowa o limicie.


    > Z o jeszce skarge na Biedronke i niekt re sklepy Netto np. Bo tam o zgroza
    > wcale kart nie akceptuj .

    Ale w tych sklepach warunki sa jasne - nie ma informacji ze akceptuja
    karty - wiec wiem ze musze miec przy sobie gotowke.
    A w Lidlu sa nalepki, wiec mozna placic karta - tylko ze przed kasa
    (bo tam sa wywieszki) okazuje sie, ze to nie prawda.


    Pozdrawiam
    Rafal




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1