  • Data: 2010-03-07 16:01:47
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pyrtek" <u...@n...com> wrote in message
    news:hn0i5d$25a$1@news.onet.pl...
    pmlb pisze:
    > Wydawca karty nie jest sklep a bank, wiec reklamacja do banku.
    > Jakos z gotowka ograniczen nie ma:))

    Tylko chwilowo.
    Pamiętam czasy, gdy produkty żywnościowe można było kupić na targowisku
    płacąc ... hm... jedynie czym innym, niż "prawnym środkiem płatniczym w
    Polsce". Nie tak dawno. Pocz. lat 80-ych ub. wieku.

    Muszelkami?
    Ja poczatek lat 80-siatych pamietam doskonale i jakos nigdy problemu z
    zakupem za zlotowki z miedzy innymi warynskim nigdy na bazarze nie
    mialem,... no moze to byl bazar tylko dla komuchow lub cos takiego ktos
    wymysli?:)))
    Mity i legendy o PRL-u widze, ze nadal rosna i co wiecej sa jeszcze bardziej
    soczyste:)
    Za chwile sie dowiemy, ze milicja miala barykady na ulicach i sobie
    strzelala wybiorczo do przechodniow:)
    A zywnosc dostali tylko najwytwarsi w boju:) Reszta umierala milionami
    glodzona w obozach pracy itp,. itd...
    Od 1945 roku do 1990 zawsze byla tylko zima, i minus 15:) Slonce nie
    wychodzilo nigdy.
    Ciekawe co jeszcze kretyni wymysla o PRL-u... o tym , ze chleb byl na kartki
    w 1981 juz czytalem:).