eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 16:10:06
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 07.03.2010 15:16, Rafal M wrote:
    > On 7 Mar, 09:46, "Kris"<k...@w...pl> wrote:
    >
    >> Ale dlaczego? Najważniejsze że zasady są jasno określone i nie ukryte.
    >
    >
    > Nie jest to w Lidlu jasno okreslone - na drzwiach wejsciowych jest
    > nalepka, ze mozna placic karta.
    > A informacja o limitach wisi dopiero przy kasach. Wiec robia klienta w
    > bambuko...
    >
    Może i tak, a może i nie. Zawsze możesz wyjść ze sklepu bez kupowania.
    Co innego, gdyby wzięcie rzeczy do koszyka było równoznacze z
    koniecznością zakupu przy kasie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1