  • Data: 2009-02-15 19:13:28
    Temat: Re: Polecam mBank
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" news:gn9oao$3js$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Jakość obsługi jest naprawdę fatalna.

    I systematycznie spada od dłuższego czasu. Ciekawi mnie gdzie znajduje się
    dno? :)

    > Mam obecnie otwarte trzy reklamacje, od razu wiem, że na tych trzech się
    nie
    > skończy.

    Wytrwałości!

    > Druga jest wynikiem tego, że pewien "specjalista", do którego
    > zostałem przełączony, udzielił mi błędnej informacji przez telefon około
    > miesiąca temu (mam nagraną rozmowę).

    Ci "specjaliści" to jedno z wielu słabych ogniw, które dodatkowo "wystawia"
    taką a nie inną opinie mBankowi.

    PS. Na całe szczęście ja pożegnałem się na 99% z mBankiem. Rachunku nie
    zamykam bo jako "śmietniczka" finansowa sprawuje się idealnie :)