  • Data: 2007-03-26 19:02:53
    Temat: Re: Polskie banki
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" news:eu8s77$cgo$1@news.onet.pl...

    > Wg językoznawców to typowy rusycyzm.

    Mam rozumieć, że zaliczasz się właśnie do językoznawców?

    > Ciekawa definicja "typowo polskiego" banku.
    > Formalnie to zarejestrowany w Polsce (czyli prawie wszystkie)
    > VW Bank Polska jest zdaje się polski, a VW niemiecki.
    > Wg innych to płacący w Polsce podatki.
    > Niestety "typowo polski" może też oznaczać typowe "tkwienie w komunie"
    > niektórych pracowników (i to niekoniecznie szregowych) banków. Właściciel
    > i kapitał obojętny.

    I tutaj wychodzi u ciebie brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Jak
    byś wrócił sobie do mojego pierwszego postu w tym wątku zauważył byś, że
    określiłem na czym polega wg. mnie owa "polskość".

    > (dziś złośliwy) Arek

    A może po prostu Arek z problemami - problemami, które go najzwyczajniej
    przerastają i w związku z tym musi on gdzieś dać upust swoim negatywnym
    emocjom.