eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPowódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ?Re: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ?
    From: " " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co
    postanowił ?
    Date: Wed, 19 May 2010 11:12:24 +0000 (UTC)
    <hsscms$k9e$1@news.onet.pl> <4bf1be17$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    <hst783$1f1$1@news.onet.pl> <4bf2e7bc$0$2586$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsus2s$ap6$1@news.onet.pl> <4bf3074d$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht024r$2sv$1@inews.gazeta.pl>
    <4bf390d0$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht05k3$eul$1@inews.gazeta.pl>
    <4bf39e77$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht0bei$7d2$1@inews.gazeta.pl>
    <4bf3c181$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>

    pompka <k...@w...pl> napisał(a):

    > Moze biedna sciana jest mniej zaludniona,popatrz na mape .Mamy wszystkich
    > wysiedlic teraz ze Ślaska i Małopolski?
    >
    > Głupoty gadasz ty,zeby był spokój z powodziami na Odrze (od Raciborza
    dalej)
    > trza zrobic zbornik Racibórz dolny i kuniec.
    > I na tym sie znam.Jestes z gatunku tych ekologów co żabki nie nadepną a
    > człowiek sie nie liczy.
    > Gadaj se co chcesz zresztą,idx do tych ludzi co ich zalewa i im wytłumacz
    że
    > natura nie wolno roszac.

    "moze" to troche za malo, fakty i liczby bija po oczach.
    nie jestem nawiedzonym ekologiem, po prostu mam szacunek do natury. nie sadze
    truskawek na zime, nie jezdze w Tatry na narty latem, nie chce budowac
    zbiornikow retencyjnych. wole wode "wylac na pole" zanim dotrze do
    jakiegokolwiek miasta. skorzysta na tym kieszen i poziom wod gruntowych,
    zadbac tylko trzeba, aby nikt sie tam nie budowal. tyle.
    biorac pod uwage Twoj tok myslenia moge sie niedlugo spodziewac domow na
    wislanych lachach.
    Pozdrawiam
    Ps. to, ze Tobie sie wydaje, ze sie na czyms znasz, nie oznacza ze tak jest w
    istocie. cos jak z leczeniem elektrowstrzasami lub z azbestem dobrym na
    wszystko...
    Ps. korzystajac z rady Totusa EOT z mojej strony. i tak za dlugo skrzynki
    ludziom offtopem zapycham(y).