  • Data: 2004-02-14 22:29:06
    Temat: Re: Powolne mbanku konanie...
    Od: Glenn <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytek Newsów wrote:

    > Dlaczego błąd.
    > mBank to _czasami_ było, a mogło być w ogóle
    > bardzo fajne miejsce.
    >
    > A jest tylko "taka piękna katastrofa"... ;-))

    Dla mnie jest to wybacz śmieszne. Bank to bank, a nie "fajne miejsce".

    > Przez parę dni?
    > Potem pójdą na 5 lub prawie 5% do konkurencji.

    Tak to oczywiście nie ma znaczenia, ale poprzednio pisałeś, że będziesz
    dywersyfikację uskuteczniał w Inteligo "w zemście za przelewy" ;-)

    > Jeżeli już, to emocjonalny stosunek można by
    > raczej podejrzewać wobec trzymania pieniędzy
    > na 3,9% w mB. :-))

    pisaleś o dywersyfikacji przypominam. Nadwyżki do VW.

    > Sam sentyment do mB skończył mi się razem z dyskusjami
    > o opłacie za kartę do eMaxa i odbijaniu się
    > od mBanku faktu, że _nic_ nie oferują lepszego
    > niż konkurencja.

    Oferują. Jedną rzecz- SFI. I to by bylo na tyle na razie. Reszta jest
    lepsza gdzie indziej.

    > I właśnie wtedy ci i owi prorokowali, że tylko
    > czekać na następne opłaty, a _ich_kolejne_wprowadzenie_
    > będzie sygnałem, że mB właśnie ostatecznie upada.
    >
    > I co, patrząc na średnie saldo w mB nie mieli
    > racji?

    Do upadku jeszcze im daleko. Ja tam raczej sądzę, że poprawią wynik
    finansowy.

    > A ja sobie nadal podzłośliwiam, że ten sentyment
    > do filozofii czasem wyłazi, chociaż niby go nie ma. :-))
    >
    > Podświadomość jaka, czy jak? ;-))

    Gdzie niby wylazi? Chyba żartujesz. Powiem Ci, że za czasów ś.p. Lg tam
    leciały moje nadwyżki. Gdyby nie SFI, to konto w mbanku wisiałoby sobie
    czekając na likwidację w momencie wprowadzenia za nie opłat. Może
    miałabym tam jakieś grosze, żeby miec awaryjną kartę.

    > Gdy pisywał Kobraa to jak najbardziej ćwierkały,
    > patrz dwa akapity wyżej.
    > No chyba, że chodzi Ci o wróbelki z mB, to rzeczywiście...

    Słabo ćwierkały w każdym razie. Za to udzielali się niejacy pretorianie
    (ROTFL)

    > A tak w ogóle, to ręce precz od Kobryy!!

    bo niby co ;-) Świątek ludowy, czy jak ;-))) ?

    > I gdzie on się teraz biedny podziewa... ;-)

    > Pozdrawiam.
    Nawzajem