  • Data: 2011-11-11 10:33:11
    Temat: Re: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:

    > Chętnie się temu przyjrzę. Z tego zdania wynika, że gdy się nie ma kasy to
    > oszczędzać nie można, czyli nie można ograniczać własnych wydatków, lepiej
    > nawet je powiększać zadłużając się więcej. I tak robi zdrowo myślący
    > człowiek. Dla mnie wynika z tego, że pod "zdrowo myślący człowiek"
    > podkładamy inne standardy.

    Oszczędza się (pieniądze) gdy ma się wybór. Jak się (praktycznie) nie ma
    wyboru to się "TNIE wydatki". Tak samo człowiek się odchudza jak _mógłby_
    zjeść, a jak nie ma co jeść to po prostu przymiera głodem/ginie z głodu.

    Wiec może nie czepiaj się samego doboru słów, bo on nie implikuje
    _od razu_ innej linii działania. Zaś słówko "oszczędzać" niesie
    stanowczo za mały przekaz "konieczności" jak na obecną sytuację
    o (zapewne) "urzędowy optymisto" :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Żadna z ludzkich spraw nie jest tak niestała i przemijająca jak rozgłos