eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z zleceniem stałym w pewnym bankuRe: Problem z zleceniem stałym w pewnym banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z zleceniem stałym w pewnym banku
    Date: Thu, 10 Jan 2008 20:02:28 +0100
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <fm5q4a$ibt$1@news2.task.gda.pl>
    References: <f...@z...googlegroups.com>
    <fm5i7i$3la$1@news2.task.gda.pl>
    <j...@4...com>
    Reply-To: "Eneuel Leszek" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 5-221.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.task.gda.pl 1199991754 18813 89.161.5.221 (10 Jan 2008 19:02:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jan 2008 19:02:34 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.task.gda.pl server.
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='moj eneuel'
    X-Organization-Original: Aleuania-Pueruania-Azalandia :)
    C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja
    X-Priority: 3
    /pl.rec.ascii-art: Eneuel
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:434246
    [ ukryj nagłówki ]


    "Adam Płaszczyca" j...@4...com

    > >Policz swoje straty i napisz reklamację ;) do... sądu.

    > Bez sensu. Najpiorw reklamacja do banku z żądaniem zwrotu pieniędzy
    > wraz z odsetkami. Sąd jak bank odmówi.

    Bez sensu jest pisanie, gdy wina banku jest ewidentna i najwyraźniej
    bank gra na zwłokę. :) Po co ta pisemna reklamacja? Ustana już była,
    bo w banku już był w tej sprawie. Kazali mu coś napisać. Po co? :)
    Powinni byli sprawdzić (nie było to trudne) przeprosić, zapytać, ile
    stracił i zastanowić się, czy tyle chcą mu zapłacić. Mogli mu
    zaproponować kilka dni (dwa?) na to zastanowienie. :)

    Ale oni tego tak nie widzą. :) Raczej wolą, aby klient (klient
    nasz pan -- gdy będziemy mieli dużo panów, będziemy panowali)
    padł przed nimi na kolana, przeprosił za to, że żyje i poprosił
    o przebaczenie, :) którego bank być może udzieli w przypływie
    dobrego humoru.

    Jak Ci ktoś skasuje Twoją Granadę (dobrze piszę?) to masz napisać
    reklamację? :) Nie. Wówczas mówisz winowajcy, ile chcesz. I albo
    Ci tyle płaci (zazwyczaj ma ubezpieczyciela, który to robi za
    niego) albo idziecie do sądu. :) Czym różni się ów winowajca
    od banku? Tym, że bank ma klientów, więc może panować? ;)

    Winny jest (jeśli wierzyć słowom, a co nam pozostaje innego) bank.
    I to bank powinien dążyć do porozumienia. Bank powinien pisać
    wyjaśnienia, nie zaś ***niewinny*** klient. :)

    LC

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1