eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z zleceniem stałym w pewnym bankuRe: Problem z zleceniem stałym w pewnym banku
  • Data: 2008-01-10 22:08:52
    Temat: Re: Problem z zleceniem stałym w pewnym banku
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Adam Płaszczyca" 1...@4...com

    > Nie jest. Bank ma procedury, nikt nie podłozy głowy.

    Procedury banku nie są istotne. Bank to taka sama strona jak i klient banku.
    Klient może mieć swoje procedury -- i zazwyczaj ma. :) IMO jeśli w banku był
    i pokazał dowody swojej racji, pisanie reklamacji (innej niż pozew) sensu
    nie ma. W zasadzie pozew niewiele by się różnił od reklamacji. :)

    > >Jak Ci ktoś skasuje Twoją Granadę (dobrze piszę?) to masz napisać
    > >reklamację? :) Nie. Wówczas mówisz winowajcy, ile chcesz.

    > I takie żądanie w stosunku do banku to reklamacja.

    (; To może Ci kiedyś skasuję i zaproponuję pisanie reklamacji,
    którą (zgodnie z moim regulaminem) rozpatrzę w ciągu 9000 dni. ;)

    Moim zdaniem dwie składki niepotrzebnie wysłane do TU bank powinien
    zapłacić bez reklamacji od ręki. Natomiast sporna może być kwota
    odszkodowania za opóźnienie rozwiązania umowy z TU.

    Jeśli na ustną prośbę bank odpowiada 'proszę napisać reklamację' -- imo
    należy napisać pozew. :) I piszę te słowa po wielu doświadczeniach
    z bankami typu Śląski ING. :)

    LC

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1