eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProcedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci kartaRe: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
    Date: Tue, 04 Jan 2011 10:52:47 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 26
    Message-ID: <c...@4...com>
    References: <4d224bcf$1@news.home.net.pl>
    <m...@4...com>
    <4d22e905$1@news.home.net.pl> <ifuptb$982$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.400.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1294134766 51127 217.153.148.87 (4 Jan 2011 09:52:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Jan 2011 09:52:46 GMT
    X-Newsreader: Forte Free Agent 3.3/32.846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543857
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 4 Jan 2011 09:39:55 +0000 (UTC), "Sinus "
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Piotr Gałka <p...@C...pl> napisał(a):
    >> Ale tu faktycznie ktoś niedawno pisał, że w krajach cywilizowanych klient
    >> jak jest niezadowolony np. z usług biura turystycznego (że jakość
    >(standard)
    >> niezgodna z umową) to jeśli płacił kartą to bez trudu odzyskuje gotówkę od
    >> banku i że to jest znacznie łatwiejsza droga (i dlatego powszechnie
    >> stosowana) niż występowanie do biura turystycznego.
    >
    >Ale klient zawsze musi udowodnić niezgodność towaru z umową.

    to nie wystarczy. Przecież sprzedawca może reklamację uwzględnić i
    wtedy klient nie ma podstaw, aby odstąpić od umowy.

    >Najłatwiej jest zrobić chargeback gdy np. biuro czy linie lotnicze
    >bankrutują - dlatego karta kredytowa to najmądrzejszy sposób zapłaty za
    >usługi turystyczne i nie tylko.

    tak, ale wtedy klient w ogóle nie dostał tego, za co zapłacił -
    sprzedawca nie wypełnił swojej części umowy.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski
    (Testuję internetową kartę BZWBK)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1