eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o wytłumaczenieRe: Prośba o wytłumaczenie
  • Data: 2009-02-15 23:06:48
    Temat: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 15 Lut, 17:25, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Zajrzyj do regulaminu dla sklepów. Mają obowiązek zatrzymać i zniszczyć
    > nieważną kartę. teoretycznie kasjerka może niepodpisaną kartę zatrzymać i
    > na oczach pieniącego się klienta przeciąć, a następnie odesłać do banku i
    > jeszcze zdaje się zgodnie z umową premie dostanie.

    Ale chyba WYLACZNIE po uprzednim skontaktowaniu sie z centrum
    autoryzacyjnym i otrzymaniu takiego polecenia (przez telefon / na
    terminalu), a nie z automatu "bo poniewaz"?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1