eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o wytłumaczenieRe: Prośba o wytłumaczenie
  • Data: 2009-02-15 22:25:45
    Temat: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:49989559$1@news.home.net.pl...
    > Robert Tomasik pisze:
    >> Karta bez podpisu jest nieważna i powinna a zostać zatrzymana przez
    >> kasjera.
    > z tym zatrzymaniem to nie przesadzaj...

    Zajrzyj do regulaminu dla sklepów. Mają obowiązek zatrzymać i zniszczyć
    nieważną kartę. teoretycznie kasjerka może niepodpisaną kartę zatrzymać i
    na oczach pieniącego się klienta przeciąć, a następnie odesłać do banku i
    jeszcze zdaje się zgodnie z umową premie dostanie. W praktyce chyba nikt
    tego nie robi, a przynajmniej się z tym nie spotkałem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1