  • Data: 2009-11-29 20:46:44
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń a BIK
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> writes:

    > A prawda jest taka, że te tysiące mieszkań, to przynajmniej
    > kilkadziesiąt różnych nieruchomości.
    > Każda nowa nieruchomość, to kilka godzin pisania, plus 20-30 minut na każdy
    > lokal odłączany z tej nieruchomości.

    No i?
    To na ile wyceniasz te 20-30 minut + jedna jakastam z kilku godzin?
    I dlaczego, wiedzac ze to sie bardziej oplaca niz inne rzeczy, nie moge
    poprosic kilku notariuszy o oferty?

    > Obsługę co 15-20 minut wymuszają spółdzielnie (ich przedstawiciele)

    Nie w tym przypadku.

    > i wcale
    > nie oznacza to, że te akty są w czasie tych 15-20 minut pisane, bo trafi się
    > pani z prawami do lokalu nabytymi w drodze spadku, z rozdzielnością, czy
    > wyrokiem rozwodowym z podziałem majątku wspólnego i klops... zesrasz się a w
    > 15 minut tego nie napiszesz.

    Jednego aktu z ilus tam, jasne. To ile wyjdzie srednio, 25 minut?

    Tak jak napisalem, sam notariusz byl wtedy na urlopie, to musi byc
    wtedy baaardzo meczace.
    --
    Krzysztof Halasa