  • Data: 2009-11-30 05:54:53
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń a BIK
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Lis, 21:41, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Olaboga. Tylko notariusze moga, bo np. inni przedsiebiorcy to juz nie
    > odpowiadaja (np. przy jednoosobowej DG calym majatkiem) za niezgodne
    > z prawem dzialania, albo za wyrzadzenie komus krzywdy? I za 500 innych
    > rzeczy, ktore zmieniaja sie z dnia na dzien, albo np. z urzedu na urzad?

    Przedsiębiorcy w drodze umów mogą swoją odpowiedzialnośc ograniczyć.
    Pisałem takie umowy informatykom. Notariusz kontraktowo odpowiada bez
    żadnych ograniczeń i nie ma możliwości zawężenia granic tej
    odpowiedzialności.

    > A wiesz ile kosztuje dobre OC przy DG?

    Wiem. Sześć lat byłem brokerem, sprzedawałem m. in. takie
    ubezpieczenia. 10 lat temu moje na 400.000,00