  • Data: 2009-11-29 21:21:50
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń a BIK
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3fx7x6ouj.fsf@intrepid.localdomain...

    > To na ile wyceniasz te 20-30 minut + jedna jakastam z kilku godzin?

    A ty na ile wyceniasz?

    Z takiego aktu ze spółdzielnią (niech będzie to powiedzmy 800 zł) odejmij
    opłaty sądowe
    zależlnie od zachciewajki sądu jest to 260 zł - 460 zł, od pozostałości
    odlicz VAT i ile ci zostaje?
    A akt taki trzeba: powprowadzać do rejestrów, na koniec roku oprawić i
    przechowywać 10 lat i to bynajmiej
    nie w piwnicy, czy na strychu, zapłacić pracownikom co robią wypisy.

    > I dlaczego, wiedzac ze to sie bardziej oplaca niz inne rzeczy, nie moge
    > poprosic kilku notariuszy o oferty?

    Dlaczego nie możesz? Możesz, tylko weź pod uwagę, że:

    - pełnomocnik spółdzielni woli przyjść do jednej kancelarii, posiedzieć 6
    godzin i podpisać
    25 aktów, niż jeździć po całym mieście i podpisać 3 akty,
    - jak wspomniałem pisanie pierwszego aktu z danej nieruchomości/spółdzielni,
    to kilka godzin, a nie kilkanaście minut, więc oczywiste jest, że notariusz
    który z takiego aktu ma na czysto z 250 zł i nie może liczyć na inne akty z
    tej spółdzielni mocno się zastanowi czy to przyjąć,

    > Nie w tym przypadku.

    Co ty powiesz.

    > Jednego aktu z ilus tam, jasne. To ile wyjdzie srednio, 25 minut?

    Zakładając, że tych aktów jest "x" dążący do kilkudziesięciu, a nie
    jeden, czy dwa.

    > Tak jak napisalem, sam notariusz byl wtedy na urlopie, to musi byc
    > wtedy baaardzo meczace.

    Czytanie na głos przez kilka godzin może być dość męczące.
    Jak notariusz był na urlopie to przed kim był odczytywany i podpisywany akt?