  • Data: 2008-11-09 16:04:26
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak będzie wymóg podawania _obu_ cen, to każdy sobie może obliczyć
    > przelicznik.

    Jesli bedzie, ale nadal pozostanie wymog zaokraglenia. Czy jakis kraj z
    wprowdzajacych euro stosowal przelicznik do 4 miejsc po przecinku, by
    odzwierciedlic kurs?

    > Bułki 20 gr zaokrąglisz do 1 zł, czy 0 zł? :)

    Nie bardzo widze zwiazek. Jesli zamierzasz wprowadzic przelicznik do 4
    miejsca po przecinku to powodzenia. Moim zdaniem absurdem jest takie
    myslenie.

    > Tak. Ale takie wahania to będzie samodzielna decyzja sprzedawcy, który
    > będzie chciał coś na tym ugrać. A nie podwyżek jako takich.

    A co mnie to obchodzi? Dla mnie, klienta, bedzie drozej, a sila pieniadza
    mniejsza. A czy to winny Tusk, sprzedawca czy jacys masoni to juz mniejsza o
    to :-)
    Prosta rzecz - juz dzis mozna w sklepie placic euro. Zwroc uwage jakie
    przeliczniki stosuja owe sklepy i jak to sie ma do obecnego kursu. Jakies
    wnioski?