  • Data: 2008-11-09 16:13:22
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ryszard wrote:

    > "Paranaukowe" opracowania mam w postaci chociażby informacji od wielu
    > ludzi mieszkających w Niemczech, że stracili. Tak uważa ta nacja.

    Skoro odnieśli wrażenie (podobnie jak Ci Holenrzy kolegi ra9...coś tam),
    że sila nabywcza ich zarobków spadła,
    to może po prostu zrabiali za dużo i gospodarka rynkowa to zweryfikowała?
    Tez tak "paranaukowo" słyszałem od wielu Niemców i nawet widzę na własne
    oczy
    jaki to ma wpływ na ich gospodarkę - jak ona "marnieje i upada" stając się
    coraz mniej atrakcyjną i nie potrafiącą sprzedać swoich "niskoprzetworzonych
    produktów"
    na światowym rynku.