  • Data: 2008-11-09 17:43:28
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy znajomość reguł matematycznych.

    skoro w pamieci dzielisz takie liczby, a do tego szybko to brawo!

    > Ty, ale wiesz że _teraz_ taki kurs istnieje i ludziom jakoś to nie
    > przeszkadza?

    To dowiedz sie ile transakcji w kasie marketu jest w euro, OK? Ja obstawiam,
    ze grubo ponizej 1%. Juz wiesz czemu mi to nie przeszkadza? Nie korzystam z
    tego. Po prostu.

    > To Cię to obchodzi, że mówisz tamtemu że baran i szukasz takiego który
    > gra uczciwie.

    I tymczasem napluje w zbiornik, bo nastepna stacja nie-barana jest 300km
    stad.

    > Teraz to sklepy ponoszą ryzyko kursowe.

    Tia... ryzyko. W Kauflandzie przyjmuja euro, a 10 metrow od nich jest
    kantor. Wiesz... chetnie kupie od Ciebie euro w cenie kilku procent taniej
    niz skup w kantorze, przy ktorym sie spotkamy. Od razu przynies kilkaset
    tysiecy. Dlaczego taniej? no wiecie... rozumiecie... ryzyko kursowe.