  • Data: 2008-11-09 17:54:47
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gf55k0$1ivn$1@opal.icpnet.pl...

    > 2. mam nadzieję, że rząd wprowadzi kontrolę cen tak jak to ma miejsce np. na
    > Słowacji i nie będzie "efektu cappucino"

    czeka nas powstanie kolejnej agencji...

    może: "agencja bezpieczeństwa i kontroli cen"?
    albo "centralne biuro powstrzymywania cen i karcenia sprzedawców".

    robert, nadzieja nadzieją, a życie życiem. wierzysz w skuteczność takich
    działań? wg mnie będzie mniej więcej taka jak skuteczność strażników miejskich
    w poznaniu ścigających właścicieli psów za pozostawione na trawnikach odchody:
    przepis bezsensowny, strażnik woli nie widzieć, właściciel się nie przyzna że to
    właśnie jego pies, a pies też się do gówna nie przyznaje.