eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku) › Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-16 06:26:02
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jul 2008 14:04:17 +0000 (UTC), " "
    <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Chciałem Was spytać czy ktoś wcześniej spotkał się z takimi prezentami od
    >banku. Tak naprawdę, to ja jeszcze nie wiem czy tak rzeczywiście jest - dowiem
    >się jak wrócę z urlopu. Zakładam jednak, że mogło do tego dojść. Co wtedy
    >zrobiliście? Jak wyglądała procedura odzyskiwania tych pieniędzy? Czy było to
    >tak na łapu capu czy jakoś bardziej profesjonalnie?

    Zazwyczaj pani z banku chce na gebe, bo wtedy sprawa nie wychodzi
    nigdzie dalej. Jednak na gębe, to bułki można kupić.
    Bank ma wystawić oficjalne pismo z prośbą o zwrot nienależnych Ci
    pieniędzy, z podaniem szczegółów pomyłkowej operacji oraz informacje
    jak chce, abyś oddał pieniądze. Przy czym od zwracanej kwoty odliczasz
    koszty zwrotu (np. opłatę za przelew).
    --
    ___________/ GG: 3524356