eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Data: 2008-07-16 05:37:34
    Temat: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Lip, 00:29, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    >
    > nie ma pisemka z banku = nie ma sprawy
    >

    Chyba wiekszosc bankow ma zapisy (tu pisze o banku na konto w ktorym
    przyszedl podwojny przelew), ze nalezy kontrolowac stan swojego
    rachunku i zglaszac wplywy, ktore sa nieprawidlowe, niewiadomego
    pochodzenia (w BPH tak mniej wiecej bylo w regulaminie konta).
    Sadze, ze bank wysylajacy, a raczej jego pracownicy, chca wyciszyc
    sprawe i zalatwic nieoficjalnymi kamnalami, zeby nie ponowsic
    konsekwencji (typu premia).
    Wg mnie, nalezy zlozyc reklamacje w swoim banku w ktorym zaksiegowano
    podwojny przychod, o takiej nieprawidlowosci i czekac az banki
    zalatwia sprawy pomiedzy soba.
    A przelewania na konto dyktowane przez telefon :)))

    A jesli to dzwonuil ktos, kto tak shackerowal ten bank i teraz sciaga
    na przywatne konto podwojne przelewy, od osob, ktore je otrzymaly? A
    za jakis czas dopiero wystapi juz wlasciwy bank i upomni sie ponownie
    o zwrot?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1