eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!feed.xsnews.nl!border-2.ams.xsnews.nl!newsfeed.freenet.de!newspeer1.nac.n
    et!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!34g2000h
    sh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: e...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Date: Wed, 16 Jul 2008 14:29:36 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <b...@3...googlegroups.com>
    References: <g5iap1$6io$1@inews.gazeta.pl> <g5iegj$23uv$1@opal.icpnet.pl>
    <d...@a...googlegroups.com>
    <g5j8cf$2eu$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 149.156.67.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1216243777 23672 127.0.0.1 (16 Jul 2008 21:29:37 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jul 2008 21:29:37 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 34g2000hsh.googlegroups.com; posting-host=149.156.67.238;
    posting-account=412NqgoAAADRI-mGTFd03cdLKSB3WyQs
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.25 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451265
    [ ukryj nagłówki ]

    > wina jest po stronie banku i to on powinien zadbac o calkowite wyjasnienie
    > sprawy, telefon z banku zdecydowanie nie wystarczy i to nie klientowi
    > powinno zalezec na wyjasnieniu sprawy tylko BANKOWI!
    >
    > a bezpodstawne wzbogacenie? niby z powodu, ze ktos zadzwonil i kazal przelac
    > jakąś kasę? a moze to byl jakis zart albo fake?
    >
    > nie ma pisemka z banku = nie ma sprawy
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Drogi Kolego - wydaje mi się że nie masz zbyt mocnej świadomości jak
    to wygląda z drugiej strony. Wyobraź sobie że jesteś doradcą, który
    otrzymuje pocztą wewn. priorytet z centrali związany z PILNYM
    kontaktem do pewnej grupy klientów (raport na popołudnie). Najszybiej
    sprawę załatwisz telefonicznie. Dzwonisz jako doradca do SWOICH
    klientów (do których jesteś przypisany), a więc co do zasady nawzajem
    powinniście się co najmniej kojarzyć, dzwonisz z nr który nie jest
    zastrzeżony a więc ktoś ma wątliwości może oddzwonić do oddziału, lub
    osobiście tą kwestię wyjaśnić. Dla osób, które mają dalej obiekcje
    myślę że bank przekaże odpowiednią korespondencję ale z kilku względów
    (także nie wymienionych przeze mnie - np. jaką mamy pewność że adres
    do korespondencji jest nadal aktualny, czy też odbiorca nie jest na 2-
    tyg. wakacjach etc.) preferuje się najpierw kontakt telefoniczny.

    pozdr.
    e.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1