eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? › Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-13 10:05:53
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekZ (m...@i...pl) wrote in news:gff7nt$f0v$1@srv.cyf-kr.edu.pl:
    > Użytkownik "L" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > news:gff73e$dha$1@news.onet.pl...
    >> He, he
    >> Tryliony kont w jednym oddziale ? Niemożliwe !
    >> Coś mi tu "pachnie" w tej opowiastce:-)
    > Masz pewnie rację. PKO BP tak jak zwróciłeś uwagę, numeruje konta osobno
    > pod każdym oddziałem.

    Dla ścisłości - pod każdym numerem rozliczeniowym KIR. Jeden numer może być
    przypisany do kilku oddziałów.

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?
    * Adres w nagłówku to pułapka *

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1