eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-13 10:02:35
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    L (...@...pl) wrote in news:gffdnr$8au$1@news.onet.pl:
    > Użytkownik "Jazz" <j...@l...tvtom.pl> napisał w wiadomości
    > news:2410307.DZKDt0UhNT@sutek.bez.barier...
    >>Chyba
    >> faktycznie, jak napisałeś w innym poście, powinna wpłacić złotówkę na to
    >> konto, przynajmniej wiadomo będzie czy istnieje.
    > Koniecznie w tym właściwym oddziale, gdzie to konto jest.
    > Centralizacja PKO BP jest mała, W innych placówkach nie znają cudzych
    > danych osobowych i wpłaty własnej nie zrobią, a zwykły przelew bez
    > danych .

    Od dłuższego czasu to, co piszesz, jest nieaktualne. W tej chwili w całym
    PKO BP jest jeden system i wszystkie informacje są dostępne we wszystkich
    oddziałach (z pewnymi wyjątkami, ale to już szczegół).

    G.


    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?
    * Adres w nagłówku to pułapka *

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1