  • Data: 2006-02-02 23:58:58
    Temat: Re: Przez internet mozna krasc do woli
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yayco wrote:
    > Też nie wiem, dotychczas starannie dbałem, żeby mój podpis przykrywa
    > trefne cyfry. Ale czegóś znielubiłem Raiffeisena i dlatego szukam
    > innego Mastera z dobrym pakietem ubezpieczeń podróżnych.

    No to polecam BPH (uff... co ja mówie ;)). Używam od pewnego czasu i jest to
    jak dla mnie jedyny produkt BPH, który mogę z czystym sumieniem polecić. No
    i podobno nie ma problemu z reklamacjami transakcji internetowych, a
    ubezpieczenie podróżne jest w cenie karty i jest całkiem niezłe, jak za te
    pieniądze (czyli za darmo w pierwszym roku, a później cena jest uzależniona
    od obrotów).

    --
    Dawid