eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie o karte kredytowa w Citibank HandlowyRe: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed
    02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tomek" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <2ae82$43a0906a$540a9585$20021@news.chello.pl>
    <3...@n...onet.pl>
    Subject: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Date: Thu, 15 Dec 2005 07:50:32 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Message-ID: <9afc0$43a11235$540a9585$2541@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 37
    NNTP-Posting-Host: 84.10.149.133 (84.10.149.133)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Dec 2005 07:50:29 +0100
    X-Trace: 9afc043a11235f1af302002541
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:372158
    [ ukryj nagłówki ]

    > No to w koncu chcesz tych telefonow od banku ktory powinien byc czujny czy
    > nie?

    Moga byc telefony. Natomiast nie podoba mi sie automatyczne blokowanie karty
    w przypadku, kiedy bankowi nie udaje sie dodzwonic.

    >> Pewnie tak bylo w tym przypadku. Ale jak nie chca - to co im zrobisz?
    >> Wezwiesz policje? W koncu nie po to czlowiek idzie do restauracji, zeby
    >> sie
    >> awanturowac, zwlaszcza ze zarcie bylo naprawde dobre.
    >
    > Pewnie nie. Ale ja czasem stoje nad terminalem i wywieram presje
    > psychiczna...

    Nad terminalem to mozna sobie stac w sklepie. A w knajpie mam pojsc na
    zaplecze, gdzie jest terminal? Pomijam juz to, ze nie mam ochoty psuc sobie
    milej atmosfery po sympatycznej kolacji chandryczeniem sie o akceptacje
    karty. Poza tym jak widze, ze obsluga w restauracji uwija sie jak w ukropie
    obslugujac klientow, to nie chce im utrudniac pracy (a innym klientom
    pogarszac poziom obslugi) tylko dlatego, ze moj bank zachowal sie dziwnie.
    Co oni temu winni?

    > No i oczywiscie zlozyc
    > reklamacje w banku na takie referale. A nuz pomoze...

    Zlozylem, i karte od razu odblokowali. Ale niesmak pozostal. Nie sadze,
    zebym mogl sie domagac jakiegos odszkodowania.

    > Nie musisz. Tlumacze tylko prawdopodobne intencje dzwoniacego do Ciebie do
    > domu
    > do Warszawy w trakcie gdy Ty jestes za granica. Robie to, bo Ty ich -
    > ciezko
    > pracujacych rankiem i noca bankowcow - wyzywasz od niepowiem jakich... ;)

    Powiedz od jakich, bo ja nie zauwazylem zebym wyzywal bankowcow.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1