  • Data: 2018-06-20 00:57:11
    Temat: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Jun 2018 23:46:20 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > W pewnym zakładzie finansowanym z budżetu. Do 2010 roku w tym zakładzie
    > dostawalem paski drukowane na drukarce igłowej ktorej głowica pamiętala
    > Gierka (więc nieczytelne) z oprogramowania z DOSa. Wiewiorki ćwierkaly
    > że dane z jednego systemu sa co miesiąc przepisywane ręcznie do drugiego.

    Z tym Gierkiem to przegiales ... ale owszem, mogla byc dosc stara.
    Bo dobra, skoro tyle wytrzymala :-)

    Ale co - wolisz w ogole bez paskow, czy kartki papieru z laserowki czy
    podglad gdzies na www ?

    > Nie, Mało tego, jeszcze z 5 lat temu miałem okazję oglądać na żywo
    > kobitę z wielkim kalkulatorem sumującą miliony cyfr z jakiejś
    > *wydrukowanej* przed chwilą tabelki z excela. W spółdzielni. Skanseny
    > debilizmu są wszędzie.

    Ale trzeba przyznac, ze to czasem moze byc prosciej, niz skakac po
    arkuszach. Oczywiscie nie dla miliona, ale no dla 10 liczb.

    > Do tego archiwum co jest w piwnicy i grzyb je zjada?

    Zalezy, ja tam widzialem na pieterku, ze stolikiem dla kontrolujacych

    > A kontrola polega na tym że przychodzi zasuszony księgowy w okularach i
    > miesiąc przelicza słupki? To ciągle lata 60te?
    > Tej makulatury nikt kijem nie tknie. Nigdy.

    Ale moze jednak moze zażądac. Zdarzy sie raz na 100 lat ... czyli
    czasem sie przyda.

    > Nigdy nie wiadomo czy papier z przed 5 lat zawiera cos innego niż
    > kleksa. Od 20 lat w powszechnym uzyciu sa drukarki atramentowe. A na
    > moją uwagę że laser byłby pewniejszy większość puka się w czoło.
    > Szczególnie że mam czelność czepiać się lepszej, bo kolorowej, drukarki.

    No nie wiem, ja tam laserowych po firmach widuje sporo.
    Od paru lat takze kolorowych.

    Tak sie przyjelo ze lepsze, a potem jacys zasuszeni emeryci nie chca
    wymienic na atramentowe, a zasuszeni informatycy ich popieraja :-)

    J.