  • Data: 2018-06-20 12:33:50
    Temat: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-20 o 08:40, Liwiusz pisze:

    > To jeszcze kwestia oceny tego, co to znaczy czytelne. Jeśli ktoś do
    > podpisu nie używa liter - nawet napisanych nieczytelnie - to nie jest to
    > podpis - i o tym mówię. Przecież nie twierdzę, że z podpisu ma się
    > odczytać bezbłędnie nazwisko.

    A jeśli to będzie Chińczyk? Albo jakiś inny buszmen, posługujący się
    innym rodzajem zapisu, niekoniecznie literowym? Albo jakiś ortodoksyjny Żyd?
    Skąd może być wiadomo, że jakiś "pokrzywiony zawijas" nie jest literą
    np. w języku aramejskim?

    Inaczej: czy statystyczna większość populacji byłaby w stanie przeczytać
    receptę lekarską, pisaną odręcznie, jakie jeszcze niedawno były?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam