eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - archaizmRe: Raiffeisen - archaizm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: yayco <y...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - archaizm
    Date: Wed, 06 Jun 2007 23:44:47 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <f479sm$4qp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <de4ec$4666f410$540ad935$5449@news.chello.pl>
    <f47836$r6j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gpx186.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1181166295 4953 83.3.153.186 (6 Jun 2007 21:44:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2007 21:44:55 +0000 (UTC)
    X-User: yayco_yayco
    X-Antivirus: avast! (VPS 000747-3, 2007-06-06), Outbound message
    In-Reply-To: <f47836$r6j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417180
    [ ukryj nagłówki ]

    Mithos pisze:

    >
    >> Podsumowujac Raiffi w chwili gdy rozpoczynal wydawac karty wzial
    >> przyklad z Citi, ale od tego czasu chyba nic sie u nich nie zmienilo,
    >> a na rynku bardzo wiele. Na etapie podpisywania umowy jest to dla mnie
    >> najmniej customer friendly bank ze wszystkich mi znanych. Zobaczymy co
    >> bedzie dalej.
    >
    > A ja mam zupelnie inne doswiadczenia. Wysoki poziom znajomosci tematu
    > przez konsultantow, wszysko zalatwilem w ciagu jednej wizyty w banku.
    >
    >

    Ja to nawet w banku nie byłem jak kartę załatwiałem, bo do domu do mnie
    przyjechali. Wówczas bylem ujęty jakością obsługi, bo załatwiłem to co
    chciałem i to szybko. Miałem zresztą wrażenie, że pytania o samochód i
    mieszkanie pomogły mi podnieść limit karty, a to było wtedy dla mnie
    dość ważne.
    Potem było gorzej. A to ubezpieczenie trzeba było wyłączać, bo zmieniono
    zasady na zbójeckie, a to międzymordzie zmodernizowali tak, że nic pojąć
    nie mogłem, chociaż mają wyjątkowo prostackie (co do zasady), a to znowu
    jakieś wieści o brzydkiej polityce wobec fraudów....
    Ale gdyby nie kursy wymiany, to pewnie nadal miałbym tam kartę.


    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****
    **** then beat you with experience ... ****
    **** y...@n...pl ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1