  • Data: 2008-03-27 15:17:52
    Temat: Re: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > I tu jest problem -- rozmowy są nagrywane, ale nie przez Ciebie,
    > więc nie masz tych dowodów. :)

    Skąd wiesz, że nie przeze mnie? ;-)
    A poważnie: idąc dalej tropem takiej paranoi, to złożenie pisma
    reklamacyjnego też nic nie daje, chyba że zażądałbym kopii takiego
    pisma poświadczonej przez pracownika banku. Nie wiem jak to jest w
    Raiffeisen, ale w BPH składałem pismo i... sobie szedłem (ok - BŁĄD -
    nigdy nie żądałem kopii;) Myślę, że nie będzie tak źle, ale
    ostrożności nie zawadzi.

    Tylko gdzie się podzieje wtedy hasło "masz pewne jak w... "..... ;-)

    WP