eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kkRe: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
  • Data: 2008-03-27 15:42:37
    Temat: Re: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
    Od: "Z" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    <w...@g...com> wrote in message
    news:fdec8e14-c722-49fc-bf9c-3432f6d13e45@i7g2000prf
    .googlegroups.com...

    > I tu jest problem -- rozmowy są nagrywane, ale nie przez Ciebie,
    > więc nie masz tych dowodów. :)

    Skąd wiesz, że nie przeze mnie? ;-)
    A poważnie: idąc dalej tropem takiej paranoi, to złożenie pisma
    reklamacyjnego też nic nie daje, chyba że zażądałbym kopii takiego
    pisma poświadczonej przez pracownika banku. Nie wiem jak to jest w
    Raiffeisen, ale w BPH składałem pismo i... sobie szedłem (ok - BŁĄD -
    nigdy nie żądałem kopii;) Myślę, że nie będzie tak źle, ale
    ostrożności nie zawadzi.

    Tylko gdzie się podzieje wtedy hasło "masz pewne jak w... "..... ;-)

    -----

    No bo wlasnie tak sie robi - pismo z potwierdzeniem na kopii. Paranoja to
    nie jest, jesli robisz to dla kwot, ktore sa dla ciebie istotne. Dla jednego
    30zl jest juz warte zachodu, drugi dla 50 000 to sobie "zadzwoni i pogada".
    A pewne w banku to sa jedynie premie managementu i zyski akcjonariuszy
    (chociaz biorac pod uwage obecna sytuacje, to pozostaje tylko to pierwsze)
    ;)
    Wez pod uwage jedno, ze w calym zlozonym lancuchu pokarmowym jakim jest
    bank, ty jako klient jestes na samym dole. I wierz mi, jesli taki pracownik
    bedzie mial do wyboru 10zl premii dla niego czy 200zl straty dla ciebie, to
    zadne twoje "nagrywane" rozmowy sie nie znajda.

    pozdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1