eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Rajfi] Regulamin KKRe: [Rajfi] Regulamin KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Rajfi] Regulamin KK
    Date: Thu, 27 Sep 2007 23:59:15 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 79
    Message-ID: <fdh95g$cd3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fdenq2$dmb$1@atlantis.news.tpi.pl> <fdh6k9$b10$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gti42.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1190930416 12707 83.3.242.42 (27 Sep 2007 22:00:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Sep 2007 22:00:16 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <fdh6k9$b10$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16480
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:426668
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fdh6k9$b10$1@news.onet.pl...

    > Ja nie widze w kartach Raiffeisen nic rewelacyjnego.

    Ja widzę. Najdłuższe grace periody, bezprowizyjne przelewy oraz szeroki
    asortyment wypukłych kart a także ich wysoka dostępność, bez sztucznych
    barier, jak np. w BZWBK. Cztery dobre cechy produkcie jednego banku.

    > Bardzo slaby podglad online

    A co jest w nim bardzo słabego np. w porównaniu do ING czy Citi. Pomijając
    już te Getin Banki i inne wynalazki. Zgadzam się, że to nie rewelacja, ale
    bardzo słabym go nazywać to może jednak lekka przesada.

    > karty nie cechuja sie niczym nadzwyczajnym, obsluga srednio elastyczna

    Obsługa najlepsza z jaką się spotkałem wśród polskich banków, nie raz bank
    okazał się elastyczny na poziomie oddziału lub centrali. Zresztą w
    najbliższych dniach ponownie tę elastyczność przetestuję, tzn. chcę zrobić
    coś na co nie mają standardowej procedury. A z kilkoma bankami miałem i mam
    do czynienia i jak sobie pomyślę np. o elastyczności w wykonaniu Multi,
    mbanku czy BPH, to więcej bym postawił na zycie na Marsie.

    > ("moze pan zastrzec karte tylko z powodu kradziezy lub zgubienia", ale ja
    > karte mam tylko pies mi ja pogryzl, "mozne pan zastrzec karte tylko z
    > powodu kradziezy lub zgubienia", ale nikt mi jej nie ukradl, caly czas ja
    > mam, "mozne pan zastrzec karte tylko z powodu kradziezy lub zgubienia")

    OK. Co uniemożliwiło ci zastrzeżenie karty z powodu zagubienia? Zresztą tak
    naprawdę można zastrzec z innym powodów. Z wprowadzeniem na stop-listę lub
    bez. Jest wiele różnych kodów zastrzeżenia. Być może tak jest tylko w
    oddziale a na infolinii jest jakaś uproszczona wersja tych możliwości. A
    może uważasz, że lepiej by było aby na infolinii było 100 możliwości wyboru
    powodu zastrzeżenia karty? Co by to wniosło? Moim zdaniem usiłujesz stworzyć
    problem z niczego, najlogiczniej to by było gdyby nie było potrzeby
    podawania powodu - zastrzegasz i już, bo taki masz kaprys.

    > pojawialy sie sygnaly o tym, ze bank zostawia klienta na lodzie w
    > przypadku frauda.

    Może się i pojawiały. Ale znasz rzeczywisty przykład takiego fraudu i znasz
    jego szczegóły? Pewnych rzeczy bank nie jest w stanie przeskoczyć, cokolwiek
    sobie nie wpisze w regulaminie. Tzn. tego ustawowego 150 euro.

    > Poki karta dziala dobrze, to kazdy bank sie tutaj sprawdza. Prawdziwy test
    > przechodzi sie jednak w chwilach kryzysowych (fraud) albo jak sie chce
    > zalatwic cos srednio standardowego. Z tego np. powodu duzo stracilo u mnie
    > Millenium (mozna sobie poczytac, bo o tym pisalem), bo tam obsluga jest po
    > prostu zenujaca.

    Nie pisz mi o Mille, bo aż wstyd napisać z jaką odmianą niekompetencji,
    spychologii i chyba nawet elementów bezmyślności oraz uporu się spotkałem i
    nadal spotykam w Mille w kwestii obsługi kart. I to nie na poziomie
    infolinii czy oddziału, a na poziomie centrali banku. I nie tyle mi chodzi o
    samo podejście banku, ile o wciskanie ciemnoty i brnięcie w zaparte.
    Żenujące jest tutaj rzeczywiście dobrym określeniem. W każdym razie ja
    obecnie nie mam żadnej z kart Mille.

    > Niepodoba mi sie tez np. sposob zwalniania z oplat w Citi.

    Citi to bank nieco reliktowy. Ich sen o potędze z przed 10 lat wciąż chyba
    jeszcze po części trwa. Ja ich nie lubię za agresywną akwizycję. To
    dzwonienie po zwolnienie z opłaty też żenujące.

    > Zobacze jak mi sie Multi sprawdzi w przypadku frauda, ktorego wlasnie
    > reklamuje. Jesli tak ze bede niezadowolony to zamykam tam wszystko co mam
    > (i niech sobie swoja karte z limitem 16k wsadza pod siedzenie).

    W karcie Multi nie ma niczego szczególnego, może poza najwyższym stopniem
    onlajnowości salda karty. Nie demonizujmy tak roli podglądu internetowego. W
    istocie moim zdaniem, karta Multi jest ogólnie do dupy. Jej zaletą którą
    dostrzegam jest kwotowa opłata za wypłatę środków z bankomatu zamiast
    procentowej (to namiastka przelewu z karty). Ale znowu ograniczenie limitu
    gotówkowego do 50% całego to nędza. :->

    marekz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1