  • Data: 2007-09-28 07:55:08
    Temat: Re: [Rajfi] Regulamin KK
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    yayco wrote:

    > Jest jeszcze jedna, co najmniej, przewaga Raiffeisena: zamykanie karty
    > trwa chwilę i jest ostateczne, skuteczne i nie ciągnie się za
    > człowiekiem, jak smród za wojskiem.
    > Zamykanie czegokolwiek w Citi jest meczące, długie i zazwyczaj nie do
    > końca skuteczne.

    No tego jeszcze nie testowałem, ale warto wiedzieć. Co do Citi to fakt.
    Kolega chciał ostatnio zamknąć kk VISA ze względu na przeliczniki to efekt
    jest taki, że ma dwie VISA i MC.
    Ostatnio zamykałem kk w ING i Pani gdzieś zadzwoniła i spytała się kogoś
    odnośnie mojej kk i obciążeń, po czym przeciąła kartę i
    powiedziała "zamknięta". Z poziomu www widzę kartę jako zastrzeżona - mając
    w pamięci czas po którym pojawiła się ona na www to pewnie szybko nie
    zniknie ;)

    Xenocide