eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ Optima - Przegina ze Spamem › Re: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!not-fo
    r-mail
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Date: Sun, 12 Oct 2014 00:31:38 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 27
    Message-ID: <m1cb4a$m5g$1@opal.futuro.pl>
    References: <m16214$bop$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <e...@4...com>
    <m19kod$s0q$1@opal.futuro.pl> <m1bn8l$un8$3@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.146.216
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1413066698 22704 81.219.146.216 (11 Oct 2014 22:31:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Oct 2014 22:31:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606054
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 11 Oct 2014 18:52:39 +0200, janek z pola napisał(a):

    > Czuję czarny PR. Mam konto w ING od mniej więcej połowy 2011 roku i aż do
    > dziś nie było takiej sytuacji, żebym musiał w serwisie bankowości
    > internetowej coś akceptować, żebym został zalogowany. No i dodam - może
    > trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samo hasło ^ ^

    A ja czuje oficjalny PR, opłacany przez bank!
    Bo ja jeszcze nic o tym nie wspominałem, że na trzecim z kolei ekranie
    jest żądanie zmiany hasła, a Ty już z góry napisałeś, ze nie musiałeś
    hasła zmieniać!
    Proszę bardzo, tutaj są screeny z dwóch pierwszych ekranów, o których
    pisałem:
    https://www.dropbox.com/sh/ou6qea6spkdomor/AAAyGiWdv
    YDcbED3wcLw1aIua?dl=0
    a tutaj są te dokumenty, które chcąc odzyskać dostęp do swojego konta w
    banku, musze wszystkie je przeczytać i potwierdzić, że je akceptuję:
    http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulami
    ny/regulacje/umowy#2
    http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulami
    ny/regulacje/toipy

    Screenu z trzeciego ekranu nie załączam, bo już dwa pierwsze tak mnie
    wkurwiły, że postanowiłem zrezygnować z usług tego banku. A jak wygląda
    trzeci ekran wiem stąd, że moja żona musiał przez to wszystko przejść,
    żeby móc zabrać kasę z tego banku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1