eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinajlepsze KK to... (konkret) › Re: Re: najlepsze KK to... (konkret)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    feed.silweb.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: najlepsze KK to... (konkret)
    Date: 3 Mar 2003 09:33:50 +0100
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 35
    Message-ID: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    References: <1...@m...kom>
    <k...@4...com>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <o...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1046680430 21116 192.168.240.245 (3 Mar 2003 08:33:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Mar 2003 08:33:50 GMT
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    h238XPLl025963 for p...@n...pl; Mon, 3 Mar 2003 09:33:25
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    h238XPLl025963 for p...@n...pl; Mon, 3 Mar 2003 09:33:25
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    h238XPLl025963 for p...@n...pl; Mon, 3 Mar 2003 09:33:25
    +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:225080
    [ ukryj nagłówki ]


    On Mon, Mar 03, 2003 at 08:55:24AM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    >Nie nasmiewam ale zwracam uwage, ze nie mozna brac tego jako jedyne
    >kryterium przy ocenie produktu.

    Tutaj, jak zwykle, sie zgadzamy ;-)

    >W wypadku Citi dochodzi cecha "empiryczna" - dobre podejscie do
    >reklamacji, co do PKO BP to jeszcze nikt swoich doswiadczen nie
    >przedstawial a regulaminy zadnej z tych kart wcale nie gwarantuja
    >super szybkiego i wygodnego dla klienta ich rozpatrywania reklamacji

    Z tym dobrym podejsciem do reklamacji citi to tez bym nie przesadzal -
    choc moze nigdy nie mialem okazji do wiekszej utarczki. Ale te kilka
    reklamacji w citi _nigdy_ nie zakonczyly sie tak, jak niektorzy tutaj
    opisuja.

    >(ani Citi ani PKOBP nie zobowiazuja sie do warunkowego uznania w
    >wypadku reklamacji).

    W sumie tez czekam na wskazanie tych punktow. Dodatkowo, interesuje
    mnie jaka moc dla _polskiego_ posiadacza karty ma powolywanie sie na
    dokumenty a) po angielsku b) publicznie nieosiagalne c) bedace
    spersonalizowana umowa jednej firmy z druga d) nie sadze aby firma w
    rodzaju visa int. narzucala w niej np. warunki reklamacji _klienta_.

    Witek, znasz szczegoly? ;-)

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1